במה אנחנו שונים ? – מומלץ לקרוא עד הסוף

אם השוק רווי בתחומנו זה סימן שקיים ביקוש ומצד שני גם מאוד מטריד ולפעמים זה על סף בלתי אפשרי בהתמודדות של כלל העוסקים בתחום שבחרו.

קיימת הימנעות רגשית ואף שכלית להיכנס לתחום שבו השוק רווי אבל לדעתי היכן שקיים רגש הפחד והחשש קיים גם אלמנט ההצלחה וההעזה .

באו נבדוק

אם אני אנסה לתחרות עם כול המשרדים נותני השירותים שכמונו (להזכירכם: חשבונאות, מיסוי, ופיתוח עסקי) אזי דרכי לכישלון מובטחת, אלה אם כן בחרתי “נישה” (יש מילה בעברית לנישה ?) בתחום העסוק שלי שבו אני אתמחה ואתמקצע ואמקד בו את כול צומת ליבי ואנסה לצמצם את מרחב התחרות בי.

אני זיהיתי “שהנישה” שבחרתי נכונה והתמקדתי במוצר ובשרות על מנת שהצעת הערך תורגש ותראה ללקוח.

נכון שזה לוקח זמן מפני שאני לא מוכר מוצר גשמי אבל הצעת הערך והחשיבות היא לא מה עושים אלה איך עושים, לא שואלים אם יש פתרון אלה איזה פתרון, מה הייחודיות שבו.

ישנם אלו כדי להקל על עצמם מצטרפים לרשתות שונות ולזיכיונות מה שמבחינתי זה בסדר, פתרון קל חוסך זמן ועולה ביוקר ולקוחות לא יהיו חסרים.

השאלה היא האם המודל הכלכלי מאפשר רווח והתשובה ברוב המקרים – ספק רב !

יש לתת חשיבות רבה לכול החידושים בתחום שלנו, מגמות לאן, והשוק לאן.

אני ארצה להרגיע אתכם ולומר שלקוחות יש בשפע וככול שנתמיד ונתמקצע ונתעדכן ונלמד כך גם הלקוחות שלנו יישארו נאמנים לנו.

אנו התחברנו לקבוצה קטנה ואיכותית של מומחים שיוכלו לתת הצעת ערך אשר מזוהה עם צרכי הלקוחות שלנו ומביאה את הידע והניסיון שלה ויותר מכך את החשיבות של המקום שלנו בתחום החשבונאות, מיסוי, ופיתוח עסקי.