רווחים הם נבואת השקר של העסקים הקטנים

בעלי העסקים הקטנים שואלים ובצדק .

כיצד קורה שהיעדים במכירות מושגים, הרווחים עולים אבל בקופה אין מזומנים .

באו נעשה זאת פשוט , אנחנו מורגלים לחשוב “רווחים ” אבל חיים במזומנים .

רוב בעלי העסקים הקטנים אינם מבינים את ההבדל בין מזומנים לרווחים וכאן הטעות .

דוח רווח והפסד מציג את ביצועי העסק בלבד! .

דוח רווח והפסד מתחיל בשורת המכירות “השורה עליונה “ ממנה מתקזזים העליות הישירות ( כגון קניות, שינויים במלאי, עבודות חוץ ) והתוצאה רווח גולמי.

מהרווח הגולמי מתקזזים העליות העקיפות ( כגון ,שכר דירה ,חשמל, עובדים, רכב) הוצאות מימון ומקבלים את הרווח הנקי “השורה התחתונה” ורבים מבינים שזה מה שהם מביאים הביתה .

לא כך הם פני הדברים!! מכירות –הוצאתם חשבונית מכירה נפרדתם מהמוצר או מהשירות, את סעיף המכירות לא מעניין איפה הכסף באשראי, בהקפה, בצקים דחויים , או בהליכי גביה אצל העורך דין , המזומנים לא אצלכם ! .

ניקח את סעיף העליות , אם המלאי בסוף שנה גדול בערכו הכספי מהמלאי בתחילת השנה אזי הרווח יגדל בהפרש שבניהם אולם המזומנים לא אצלכם , הם יגיעו כשתמכרו אותו .

עוד מצב שבו אנו קונים ציוד, מכונות , מערכות מחשוב , לצרכי העסק גם אלו לא באים לידי ביטוי ברווח אלה בשיעור שולי לאורך שנים בהתאם לתקנות מס הכנסה .

הלוואות שנטלנו לצורך העסק , רק הריבית וההצמדה יבואו לביטוי ברווח לא הקרן .

לכן רבותיי וגבירותיי הנכבדים תבינו שהעסק שלכם זה בעיקר תזרים המזומנים מתוכנן נכון ורווחים בדו רווח והפסד לא מספיק ואף מטעה אתכם .

אנו יודעים לגרום לכם להבין נכונה את העסק שלכם ולהסביר בכול מקרה פרטני איפה הכסף ולהסביר את הפער בין הרווח לתזרים המזומנים אלוהיי העסקים הקטנים, קוראים לזה הון חוזר אשר אחראי לתפעול הים יומי של העסקים ופרנסתכם שתהה בשפע .

עקבו אחרינו אנו נעלה חומר נוסף וחשוב למענכם בנושא זה – תתקשרו ל- 0522-524-584 תבקשו את אבי.